VÁSÁRLÁSI SEGÉDLET

SZEMÉLYES ÁTVÉTELI LEHETŐSÉG: 6000 Kecskemét, Ballószög 406

NYITVA TARTÁS ÉS ÁRUÁTVÉTEL: Hétfőtől-Péntekig: 08-16 óráig

Szolgáltató adatai:

Cégnév: Hírös Fóliaház Kft.

Székhely: 6000 Kecskemét, Ballószög 406

Telefon: +36/76-411-168

Email cím: foliahaz@foliahaz.hu

1.   A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni a Szolgáltató termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Ha az árakat is szeretné megtekinteni, a balra elhelyezett mezőbe adja meg valós e-mail címét és kattintson az „KÜLD” gombra!

2.   A rendelés elküldése

Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket és mennyiséget, a számlázási és szállítási címét, adószámát/adóazonosítóját e-mailben (0-24 óráig) a foliahaz@foliahaz.hu címen, telefon/faxszámon (8-16 óráig) a +36-76/411-168 számon jelezheti. A rendelést csak pontosan megadott adatok megadása mellett teljesítjük. Kérjük, hogy értesítsen arról, hogy miként kívánja átvenni az árut: személyes átvétellel a Hírös Fóliaház Kft. telephelyén (6000 Kecskemét, Ballószög tanya 406) vagy egyéb (VII. pontban részletezett) módon által a Vásárló címére szállítva!

A felvett rendelésére elektronikus levélben vagy telefonon válaszolva értesítjük a megrendelt tételekről, a számla végösszegéről. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is.

Ha megfelelőnek tartja a termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, szállítási módot, és egyetért a megrendelés tartalmával, akkor egyszerű válaszában/válaszlevelében jelezze a fentebb említett címek/telefonszámok valamelyikén!

3.   Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a weboldalon a termékek mellett találnak. Az árak nettó árak, sem az ÁFA-t, sem a szállítási költséget nem tartalmazzák.

Amennyiben a weboldalon hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A szállítási költségek feltüntetés: a megrendelés visszaigazolásában található.

4.   Visszaigazolás

Minden rendelésről és a várható szállítási időpontról telefonos vagy e-mailes visszajelzést küldünk. Telefonos egyeztetés esetén hívja (8-16 óráig) a 06-76-411-168 telefonszámot.

5.   Fizetési feltételek

A Szolgáltatónál lehetőség van a teljes vételár banki előreutalására proforma számla alapján, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

6.   Szállítás

A szállítható áruk köréről e-mailben vagy telefonon adunk tájékoztatást.

A már megrendelt termék feladását visszaigazoló e-mailben ismertetjük. A szállítás időpontját megismerheti a visszaigazoló e-mailben található linken és a hozzá tartozó csomagszámon.

Ha rendelt mennyiség nem éri el a nettó 4.000 Ft értékhatárt, nem áll módunkban feladni a csomagot! Ebben az esetben a Megrendelőnek személyesen, a Szolgáltató telephelyén kell átvennie azt!

Szállítási módok:

Futárszolgálat

A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal (MPL) történik. Kiszállítási idő: 2 munkanap.

A csomagokat a MPL futárszolgálat szállítja házhoz, munkanapokon 8-17 óra között. Szűkebb intervallum megadása a szállítási időre vonatkozóan nem lehetséges.

A csomagok munkanapokon 12:00-ig visszaigazolt megrendelést követő 2. munkanapon, 12:00 után visszaigazoltak pedig 3. munkanapon érkeznek meg várhatóan.

Belföldi csomagszállítási díjak: a csomag súlya, az utánvételi összeg illetve az értéknyilvánítás határozza meg.

Fontos! Kérjük, hogy a csomag sértetlenségét a futár jelenlétében szíveskedjék ellenőrizni! Sérülés esetén vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban elfogadni.

Az Ön által megadott telefonszámot minden dobozon feltüntetjük, ezért kérjük, hogy olyan számot adjon meg, amin egész nap elérhető!

Belföldi fuvarszállítás:

Részletekről érdeklődjön telefonon vagy e-mailben!

Ha egyéb szolgáltatásokat kíván igénybe venni vagy további kérdései vannak a szállítással kapcsolatban, keressen minket bizalommal!

Külföldre szállítás díjai:

Érdeklődjön e-mailben vagy telefonon!

7.  A szállítástól elállás

Ha a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a megrendelésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a Vásárlót tájékoztatni.

8.  Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

A Vásárló a 17/1999 Korm. rendelet 4. § alapján - kiszállítás esetén - jogosult az áru átvételét követő nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Az elállási jog csak a házhoz szállítással átvett termékekre vonatkozik. Amennyiben az árut személyesen veszi át, az ügylet "normál" vásárlásnak minősül, így nem tartozik a távollévők között kötött szerződések körébe.

A Vásárló az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A Szolgáltató köteles a Vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A Vásárlót ezen felül egyéb költség nem terheli. A Szolgáltató azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a Vásárló kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Elállásra vonatkozó igényét e-mailben, telefaxon vagy személyesen kell bejelentenie.

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

9.  A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

10.  Tulajdonjogi kikötés

Az áru tulajdonjoga csak a megrendelt áru teljes vételárának Szolgáltatónak történő kifizetésével - a teljes vételár Szolgáltató számlájára történő jóváírásának pillanatával - száll a Vásárlóra.

11.  Megrendelés módosítása, törlése

A megrendelés leadásakor a Vásárló felé a Szolgáltató visszaigazolást küld személyesen telefonon vagy elektronikus úton e-mailben és jelzi a megrendelés felvételének tényét. A Szolgáltató a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a Vásárlónak rendelése visszavonására személyesen telefonon vagy elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdése után már csak személyesen vagy a elérhetőségeinken keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben (foliahaz@foliahaz.hu) vagy telefaxon (06-76-411-168) kerülhet sor.